Iklan

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/WAof

22 July 2009

awk..ju..abg..b..u..!!

ermm...mood ari ni more to HBr..
indu kt someone..can I??of course I can..coz nk indu bf sniri..bkn bf owg len pn..
hurm..da names dat i oredi used since I knew him..:
  1. awk..di awal pkenalan..common la tuh..tatau nape xgune aku or ko..xsopan jek kn..
  2. ju..huhu..dia pn tkejut coz sy leh teka name nickname dia..so,I used to call him wif dat name..n he called me as Cha..huhu..kalo borak or msg,juz gune name jek..tp even kapel pn,still gune dis name..huhu
  3. abg..common ar tuh kn..smp skrg..~
  4. b..name tyme nk ngade2..hehe..perlukah..??perlu..perlu..
  5. ??? what's next???
disini..sy nk btaw yg..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
HAPPY ANNIVERSARY TO MY LOVE

with the messages..
..
..
..
..
..
  1. loving u
  2. missing u
  3. taking care
  4. no noti2
  5. namau degil2
  6. thanks coz owes be by my side when i need u..thanx dear..
  7. love u so much..muahhX~
u namau pesan pape kt i ke??




JIKA SUKA,LIKE JE.=)

0comments:

Related Posts with Thumbnails
Read more: Tutorial...( Cara Buat Widget Halaman Posting) Under Creative Commons License: Attribution